Neden konu açmadan önce iletişime geçmeye çalışmadınız ?
Bu konunun sizinle alaksını anlayamadım.Size bir cevap hakkı doğmayan konulara cevap yazmayınız lütfen.
Msn de sorulara cevap almak çok uzun zaman almakta.Burada soruların cevaplarını doğru ve net bir şekilde herkesin önünde paylaşmaktayız.