Yeni Açmış Olduğum Forumumu Hacker'ın Biri Hackledi Msn Adresini Buldum Ekledim Siteyi Düzelmesini Söyledim İyi Hackermışda,Neyseki Siteyi Düzeltti.,Ve Bana Bir Kaç Klasöre şifre koymamı ve klasörlerin adını değiştirmemi istedi, Ve Siteye Zarar Vermediğnii Söyledim.Forumumu Yenİ Açtım Ancak 110 Üyem Var Emeklerim SAyesinde DAHA İYİ yerlere Geleceğini Düşünyorum.Ama İçim Rahat Bir Şekilde.
Bana Yardım Edebilecek Arkadaşlar Yazarsa Sevinirim.