Arkadaşlar özellikle dizi-film sitelerinde adsense kullanan arkadaşların yorumlarını bekliyorum...
Bir sıkıntı yaşadınız mı, sorun var mı?
Eğer özelden fikir söylemek isterseniz PMleri de beklerim...
Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim arkadaşlar.