sadosan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam potansiyeli nedir ? satsam kaç para eder ? fikriniz varmı , piyasa bilginiz ?
Haberx olsaydı satabilirdiniz ama o "e" olayı bozmuş bence.