MemHT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar şu anda delirmek üzreyim, firefox'a demediğim laf etmediğim küfür kalmadı..

Ne kadar lanet birşeydir, her 10 saniyede bir çöküyor.. genel bir sorun mu sadece bende mi var ?
Bende herhangibir sorun yok Your uninstaller gibi bir programla silip tekrar yükleyin düzelecektir.