Arkadaşlar şu anda delirmek üzreyim, firefox'a demediğim laf etmediğim küfür kalmadı..

Ne kadar lanet birşeydir, her 10 saniyede bir çöküyor.. genel bir sorun mu sadece bende mi var ?