sence alırlar mı?
Burayı incele bence. Parti karşıtı hiçbir içerik ekleyemez, hatta siteyi açamazsın bile. Neden alsınlar? Siyasi partilerin domainleri beş para etmez, herhangibir bişey de yapılamaz arkadaşlar.
Webman Haklı Teklifte Bulunursunuz ama geri dönmezler bile. Siteyi açarsanız kalkıp yasal işlem Yaparlar madur olursunuz.