Zaten senin sıkıntının ne olduğu belli idi kendin bişey yapamadın arkadaşlarına rica ettin yaptıramadın işimizi yapmadın ücreti iade etmedin.Çok yalan konuşan biriyle konuşucak bişey yok.Azını açıyorsun yalan kapatıyorsun yalan insanları kandırıp parasını alamıyacaksın bundan sonra profilindeki bilgiler bile yanlış facebookdaki hesabın bile yalan can sarı diye bu kadar yalandan sonra hangi kimle sesleneceğimi bile bilemedim sana rezillik diz boyu.İnsanları kandırma artık