3 hesap tek tek kullanıldı aynı anda degil. geçersiz tıkmıymış neymiş risk taşıyormuş. yeminle 1 kere bile tıklamadım bu sonuncuda. banlanmıyım diye mause reklamın üstüne bile getirmedim.