Bundan 3 tür hesabım banlanıyor. 1. 80 küsür $ 2. 34 küsür $ bundada 23$ lık hesabımı banlamışlar. haramı zıkkımı olsun ALLAH öyle bir şey versinki google diye birşey kalmasın.Kullanmıyıcam artık bu adsenseyi.bitmiştir 3 olsu bu 150$ gitti zamanım emegim gitti ya varmı böyle birşey.