karyelist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dangermaster
dangermaster
dangermaster

dangermaster
dangermaster ilker sarı ; Ücretini ödediğimiz web sitesini yapmadınız sizinle ilgili bölümler değiştirilmiş, tasarım müşteri mahçubiyeti yüzünden değiştirelemiştir.Kendi verdiğiniz zamana,söze uymuyarak, yapmadığınız işin ücretini ödemeyerek iş ahlakınızı ortaya koydunuz.İş o ki başkasınında parasını alıp işi yapmamazlık yaparsanız herkesin bilgisi olsun.Kimse müşterisine mahçup olmasın.Hakımı size helal etmiyorum.Sizi Allaha havale ediyorum.
Gözümü Korkutmaya çalışıp dava açacaktınız açamadınız neden açamadınız
haksız olduğum için mi ?
Şirketimi arayıp ekmeğime taş koymaya çalıştınız neden ?
Allahın Verdiği Rızkı Elimden Almaya Çalışmak İçin mi ?
Ben Ücret İadesi Yapmayacağımı Söylemedim
Ama Hakaret ettiğiniz için iade etmediğim parayı hakettiğimi düşünüyorum
Sistemin %50'si tamamlanmıştır. Paranında %50'si Alınmıştır.
Ayırca Sistemin Bana Ait olduğu apacık ortada benle birlikte yazılıma destek veren arkadaşların hakkınıda yemiş oluyorsunuz.
Tüm Konu Mahkemeye Taşınmıştır...
Avukatım %100 Haklı olduğumu Beyan Etmiştir

Şimdi Bi Soralım Kimin Hakkı Kimde Kaldı ?