foxfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu ayın 30 una kadar ödeme yapılcak yerine bu ayın 20 sine kadar dese yine süper olur
yine de bu şekilde ay başına harçlıksız çıkmamış oluyoruz