hocam böle bişi olabilir mi ya?
Texas filmi gibi.
Yasal olarak bişi yapmadınız mı?
Yadane biliyim isimtescile durumu sormadınız mı neden diye?
yasal olarak ne yapacağımı tam olarak bilmedim o zamanlar. 2 sene oldu. isimtescile durumu sordum adamlar aladağdan serin, domain ile virüs dağıtıyormusum (virüs dediği toplist kodlarından yayılan klasik kodlardan biri, ban atılmadan çok önce zaten kodu kaldırmıştım), ban süresiz olarak açılamazmış falan filan. 10k yakın da hiti vardı. daha mümkün değil çalışmam dedim ve hala da işim olmaz.