Konu
Satılık Adoos tarzı ilan sistemi
26-09-2010, 22:39:04
#29
PeTKoV
arkadaşlar paranıza yazık, boşuna almayın, scripte bi ton eksikler var, ve ilgilenmiyor, msnden cevap vermiyor, zaten - itraderide geçtim