Fatich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@zaoka metanet'in buradaki amacı para kazanamayanlara ipuçları verip para kazanmalarını sağlamak. metanet'in bu işi yapmaya ihtiyacı yok istese hiç yapmaz parasını kazanıp arkasına yaslanır ama buraya giren insan girdiyse madem bir şeyler kazansın diyor ve bunu çok cüzi bir rakama sizlere sunuyor, atıp tutmaktan ziyade yapıcı mesajlar atın konuya.

örnek vereyim sana, ben ücretli destek almadım sadece abi kardeş muhabbet ediyorduk ve muhabbet arasında bana öyle bir tüyo verdi ki kazancım 3-4 katına çıktı. istersen p.mden msnini at screen göstereyim sana. metanet ben kazanabiliyorsam diğer insanlarda kazansın diyor, tek bana hep bana demiyor bazı insanlar gibi. ve bu düşüncede ne kadar iyi niyetli bir insan olduğunu gösterir .
Benim amacım konuyu baltalamak değildi zaten.Arkadaş verdiği hizmeti biraz abartmış bunu değişik bir uslupla belirtmeye çalıştım.Şakşakcıların yazıma atlaması ortamı gerdi.