zaten kodunu orda vermişim ben. aciliyetden değilde tembellikten bakınmak istemiyorsun sanırım. acil olsa 3 gün bekleyeceğine bi araştırıp ne olduğuna bakardın...

tembellikten olabilir

yok yaacil bir kişiye göstermem gerekti siteyi .Yaptım daha gerek kalmadı