FlashGunlugu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten kodunu orda vermişim ben. aciliyetden değilde tembellikten bakınmak istemiyorsun sanırım. acil olsa 3 gün bekleyeceğine bi araştırıp ne olduğuna bakardın...
tembellikten olabilir yok yaacil bir kişiye göstermem gerekti siteyi .Yaptım daha gerek kalmadı