Merhaba arkadaşlar. elimde baya bi eski 30gb maxtor hdd var. harddiskten yedek alırken 1 klasörü kopyalamadı. hata olduğundan dolayı. ben de chkdsk uyguladım yine kopyalamadı. daha sonra hdd komple gitti. sadece biosta görünüyor, sistem başlarken *3rd master harddisk error* diye bir hata veriyor. disk yönetiminde görünmüyor. live cd ile 1 kez gördü, onda da unlocated yazıyordu ve disk başlatılmamış olarak görünüyordu. dis başlat dediğimde de başlatılamıyor hatası alıyordum. şu an bios harici hiçbir şekilde diski göremiyorum ve işlem yapamıyorum. hdd önemli değil fakat içinde çok önemli dosyalar var ve kurtarmam gerekiyor. bildiğiniz bir yol var mı?