Datacenter kurmaya meyilli olmadığını gösteriyordu son sürelerde Engin Bey
Ama tabi, en büyük süprizi de gerçekleştirdi.
Başarılar dilerim, Allah utandırmasın.
Para bozar insanı

Engin abi bile kuruyorsa o zaman piyasa korksun .
Hatırlıyorum Bundan aylar öncesine datacenter kurulması karşı idi :P