evet arkadaşlar sitenizdeki videoları facebooka ekleyip facebookta izletmek istiyorsanız
izle.php yi açın ve bulun
hemen üstüne bu kodu ekleyin
abi sende hepsini paylaşmışsın ya

hiç bir farkımız kalmadı
buyrun bunu kullanın ie'dede mozilladada problem yok...
<link rel="image_src" href="<?php echo $resim; ?>"/>
<link rel="video_src" href="https://www.4shared.com/flash/player.swf?file=<?php echo $link; ?>&image=<?php echo $resim;?>&logo=<?php echo $domain;?>/player/videologo.gif&autostart=true&type=video"/>
<meta name="video_height" content="400" />
<meta name="video_width" content="550" />
<meta name="video_type" content="application/x-shockwave-flash"/>