Merhaba arkadaşlar,

Vbulletinde açılan konulara yorum yapılsada üste çıkmıyor panelde düzeltilecek yeride bulamadım

Örneğin kategoride 2 konu var

1:a adlı konu
2:b adlı konu

2. konuya yazdığımız zaman a adlı konunun üstüne çıkması lazımken çıkmıyor yardımcı olabilecek arkadaş var