Merhaba arkadaşlar,
Vbulletinde açılan konulara yorum yapılsada üste çıkmıyor panelde düzeltilecek yeride bulamadım
Örneğin kategoride 2 konu var
1:a adlı konu
2:b adlı konu
2. konuya yazdığımız zaman a adlı konunun üstüne çıkması lazımken çıkmıyor yardımcı olabilecek arkadaş var