ya Bilal .. Yazma artık şu mesajlarını yaa.. Yeter yaaa... Satış konuma lüzumsuz mesaj yazma diye bir yalvarmadığım kaldı... Appraisals e dilediğini yaz... Msn den hayat hikayeni paylaş, gel yanıma.. uzan koltuğa çocukluğunu anlat bana.. Ancak SATIŞ KONUMA YORUM YAZMAAAA....