Konu
Nod32 Kullanmayın!
25-09-2010, 14:50:31
#79
FeeLTheFeaR
Kasa sağlam olmadığı için nod kullanıyorum mecburen.Sırf bundan dolayı belirli zamanlarda format atıyorum.