Konu
Gitti Takımlar
25-09-2010, 14:27:55
#6
NetBlogi
Üyeliği durduruldu
Bende var bu boyda kaplumbağalar acayip ısırıyorlar. Parmağımdan et parçası kopmuştu. Yazık oldu iyi kurtarmış