Yazdığınız makalenin büyük çoğunluğuna katılmıyorum.
-Bloglardan veya link satışı yapan yerlerden backlink almanızı pek önemsemiyor demişsiniz
kesinlikle katılmıyorum. google backlinkleri önemsememek gibi birşey yapamaz. Ozamant tüm sistem allak bullak olur. Üstelik google biyerden ücretli link aldığımızı anlayamaz. Sonuçta footerda bazı siteleri öneriyormuşuz gibi yorumlar. Olay şu yeni sistemde aynı içerikli sitelerden alınan backlinkler daha fazla önem kazandı. Olay bundan ibaret. Ayrıca niş ve güncel siteler daha ön planda olacaklardır.
-"Google caffeine dofollow backlink almayı 2.plana düşüren bir uygulamadır"
Eskiden de dofollow bloglar sıralamayı belirleyen ana etkenlerden değildi. Yardımcı etkenlerden di. Şimdide öle. Çünkü bloglardaki dofollow linkler doğal gözüyle bakılmaktadır. Ancak her siteye eklenen linkler sanıldığı gibi yarar değil zarar getirir. Bu konuda seçici olmak gerek...
- forumlardan profil link alın demişsiniz.
Forumlardaki linklerin yararlı olduğunu düşünüyorum ancak çoğu admin tarafından fake olduğu için siliniyor. Bu kezde zararlı oluyor. Kendimiz açsak 2-3 mesaj yassak bu sorunlarda olmaz. Link bölümünde 2000 5000 profil link kasılıyor. Onların uzun vadede zararlı olduğunu düşünüyorum. Hemen kelimede yükselinmesinin sebebi şoklama etkisindendir.
-Dizinler çok faydalı demişsiniz.
katılmıyorum... Dizinler eskiden çok faydalıydı. Şimdi birçoğı spam oldu. Faydalı dizinler artık ücretli...
-sosyal imleme sitelerini kullanın demişsiniz.
Artık bu konuda seçici olmak lazım. Çünkü birçok imleme sitesi spam olmuş durumda