Konu
Programlama bölümüne eleman alınacaktır.
25-09-2010, 11:17:07
#4
NepenTheS
Vallahi müthiş konu
Hocam sen o soruları cevapla ben sana aylık 50 lira veririm ? Anlaşalımmı ?