arkadaşlar batarya mantığı doldur boşalt dır zaten.Batarya dolduğunda çıkartacaksın, bittiğinde şarja takacaksın.Aksi takdirde bataryanın ömrü azalır.
Pil dolu olduğunda hala şarja takarsanız ısınır.Başka bir zararı olmaz.