Arkadaşlar hoşgeldiniz diye mi yazılıyor hoş geldiniz yani ayrı olarak mı yazılıyor?

Google'a hoş geldiniz yazınca bunu mu demek istediniz deyip ayrı yazılmışını gösteriyor.