kimsenin kullanıp kullanmadığı, beni ilgilendirmiyor.
madem işe yaramıyor neden webmaster tools gibi bi yerde yer alıyor.
link varmı ? google nerede söylüyor faydasının olmadığını. ?
ben denedim faydasını gördüm belki..
Dünyada tek uyanık sensen al tepe tepe kullan baba banane, ben görüşümü söyledim