sechkine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kimsenin kullanıp kullanmadığı, beni ilgilendirmiyor.

madem işe yaramıyor neden webmaster tools gibi bi yerde yer alıyor.


link varmı ? google nerede söylüyor faydasının olmadığını. ?

ben denedim faydasını gördüm belki..
Dünyada tek uyanık sensen al tepe tepe kullan baba banane, ben görüşümü söyledim