HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilmem mi o konumu line bıkmıştı

---
Diğerleri için işte günüm iyi geçti çok.

Kafa atsam bilmiyorum da ilk başta gelmiyor filan dedim konuşmayı bırak yüzüme bakmıyor.

Neyse otobüse binince düzeldi
Sevindim sevindimde şu profil fotoğrafını gördükçe piskolojim bozuluyor