Konu
Şans dileyin r10 üyeleri bugün büyük gün.
23-09-2010, 20:14:46
#25
HazarHizmet
DiegoLugano adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kuşum yazdı deseydin
Anladın sen onu
Bilmem mi o konumu
line bıkmıştı
---
Diğerleri için işte günüm iyi geçti çok.
Kafa atsam bilmiyorum da ilk başta gelmiyor filan dedim konuşmayı bırak yüzüme bakmıyor.
Neyse otobüse binince düzeldi