WebServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diğer datacenterlara göre daha ekonomik ve kaliteli olduğunu düşünüyorum
Teknik özellikler hakkında detaylı görüşmek üzere msn'niz eklendi.