Şu zaman diliminde artan yoğunluğum dolayısıyla kendi işleyen projelerimi bile askıya almak durumunda kaldım. Sitenizle ilgilenemeyeceğimi düşündüğümden, sizi mağdur duruma sokmadan -işin başındayken- ayrılmanın en doğru şey olduğunu düşündüm. Siz, siteniz ile ilgilenebilecek birisini hak ediyorsunuz, fakat ben şu dönemde (6-7 aylık bir süreç) maalesef, bu görevi yapamayacağım.
Niye devam edemiyorsunuz sebebini öğreneyim. Parayı geri vermeyin karşılığında siteye konu kasın 10 tl lık.