gevv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
normal hocam takmayın kafanızı el yakana katar tutulmayacak hale gelene kadar sorun olmaz öyle bir durum olduğunda devre korumaya geçer çalışmaz



zaten kapalı tip olduğu için ısıyı dış plastik kasası sayesinde dışarı veriyor

devre içindeki soğutucularda plastik kasa ile neredeyse yapışık yani temas halinde bu yüzden ısı daha yoğun olur


bu arada adaptörün markası nedir
tmm hocam sağol. Markasına akşam bakar söylerim.

residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cambridge Üniversitesi' ne kayıtlarını bekliyoruz...
:P
Birşey anlamadım.

Xander01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşların dediği gibi el yakana kadar pek sorun olcağını zannetmiyorum fakat şunu bir deneyin.
Laptobu açık bırakın arka planda sadece normal programlar çalışsın bekleyin biraz ve sonra sıcaklığı ölçün . Eğer fazla ısınmışsa bir sorun vardır. Ayrıca makine %100 şarz olmul durumda ise makineyi şarzdan çekin. Asla pil tam dolu iken şarzda kalmasın.Bu makineye çok zarar veren bir durum.
Fazla ısınmayı engellemek için adaptörü mutlaka bir zemine koyun. Adaptör havada durmasın . Parke,Beton gibi zemine koyarsanız adaptör zemin ile ısı alış-verişi gerçekleştirdiğinden ısınma sorunu bir nebze azalacaktır.
şarj %100 doluyken şarjda kalmasının sakıncası nedir. Benim bildiğim herkez böyle kullanır şarj doluysa zaten pc adaptör takılıyken elektriği adaptörden alır pilden almaz ki pilde dolu olduğundan şarj etmeyi bırakır bu mantıklı olandır ? sizce ?