Arkadaşların dediği gibi el yakana kadar pek sorun olcağını zannetmiyorum fakat şunu bir deneyin.
Laptobu açık bırakın arka planda sadece normal programlar çalışsın bekleyin biraz ve sonra sıcaklığı ölçün . Eğer fazla ısınmışsa bir sorun vardır. Ayrıca makine %100 şarz olmul durumda ise makineyi şarzdan çekin. Asla pil tam dolu iken şarzda kalmasın.Bu makineye çok zarar veren bir durum.
Fazla ısınmayı engellemek için adaptörü mutlaka bir zemine koyun. Adaptör havada durmasın . Parke,Beton gibi zemine koyarsanız adaptör zemin ile ısı alış-verişi gerçekleştirdiğinden ısınma sorunu bir nebze azalacaktır.