el yakmayacak kadar ısınıyorsa sorun yok
zaten tasarımı öyle gerektiriyor tamamen kapalı kutu
ama adaptörü yumuşak zeminde tutmamamızda fayda var mesela yatakta uzanırsınız yorganın altında kalır

yada çekyat üzerinde durur sert zeminde üzeri kapalı olmadan durması çok iyidir çünkü dış plastik kasasıda soğutma için katkı sağlıyor
adaptörün performansını arttırmak, daha iyi soğutulmasını sağlamak isterseniz matkap ile içindeki devreye zarar vermeden kasasında bir kaç tane delik açın (3.5mm matkap ucu yeterli)
ama bu işin risklerinide göze alın deliklerden sıvı ya da metal bir madde içeri kaçarsa adaptör bozulur
Sağol hocam bilgi için yararlı oldu. Laptop daha 2 haftalık yani adaptörde sorun olacağını sanmıyorum. Ancak laptopda performans moduna geçince fan çok hızlı çalışıyor ve oyun da oynuyorsam el yakmaya yakın ısınıyor.