gevv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
el yakmayacak kadar ısınıyorsa sorun yok

zaten tasarımı öyle gerektiriyor tamamen kapalı kutu

ama adaptörü yumuşak zeminde tutmamamızda fayda var mesela yatakta uzanırsınız yorganın altında kalır yada çekyat üzerinde durur sert zeminde üzeri kapalı olmadan durması çok iyidir çünkü dış plastik kasasıda soğutma için katkı sağlıyor


adaptörün performansını arttırmak, daha iyi soğutulmasını sağlamak isterseniz matkap ile içindeki devreye zarar vermeden kasasında bir kaç tane delik açın (3.5mm matkap ucu yeterli)

ama bu işin risklerinide göze alın deliklerden sıvı ya da metal bir madde içeri kaçarsa adaptör bozulur
Sağol hocam bilgi için yararlı oldu. Laptop daha 2 haftalık yani adaptörde sorun olacağını sanmıyorum. Ancak laptopda performans moduna geçince fan çok hızlı çalışıyor ve oyun da oynuyorsam el yakmaya yakın ısınıyor.