Profil link satan bir arkadaştan link almıştım bu konuyu açmam üzerine bana msn den epey bi laf saydı şöyle.. (Satıcı RDY ve Mccy)
(msnden durduk yere msj atıyor)
2k Backlink 2k Farklı IP 40 TL:
İş aynı iştir. Hepsi profil backlink bende aldım faydası olursa buradanda olur gibi bayat bir yorum yazmışsınız ve sanki bizi oradan link alıp r10 a itekliyormuş gibi göstermişsiniz bizi 3-5 kuruş kazanmak için sahtekarlk yapanlarla aynı kefeye koymanız dğru değil iyi akşamlar bunun için rahatsız ettim
Timur #:
https://www.r10.net/google-adsense/74...ontemi-11.html buradada yazılmış ben yazmadım onu zaten alıntı yaptım
bi çok yerde geçiyor bu link
sizle bir ilgisi yok diğer arkadaşada anlattım
başkasının yazısını copy paste
2k Backlink 2k Farklı IP 40 TL:
En az 10 kişi bizim işimize çamur atıyor ama 1 kişi de demiyorki programın detayı nedir o nedir bu nedir caps alabilir miyim sunucunuzdan programınızdan herkes direkt *********** avında aklı sıra. Keşke bu tür karalamalardan önce bize sorsanız
Timur #:
Üstünüze almayın bu serbest piyasa zaten
benim hiç bir ilgim yok
o web site benim değil
yada ilgim yok
ben sizinle çalışıyorum
Bi caps madem sözü açılmışken
2k Backlink 2k Farklı IP 40 TL:
Sizinle çalışmayı düşünmüyorum hocam bundan sonra iyi akşamlar diliyorum
Timur #:
bende calışmıyorum arkadaş
hayırlı işler
2k Backlink 2k Farklı IP 40 TL:
size de
Timur #:
Caps göndericekmisiniz?
oradan almadığınıza dair
2k Backlink 2k Farklı IP 40 TL:
Nasıl daha önce bilgimizi almadıysanız şimdi de istediğinizi yazabilirsiniz iyi akşamlar
Timur #:
sağlık olsun teşekkürler
alavere dalavere nöbetee....
herkes istediği yerden alma özgürlüğüne sahiptir