Üzüldüğüm yerlerden biriside benım 300 siteye tek tek lınk ekleyipte 15 lira almam gercekten canım sıkılıyor. 1 dk ugrasmadan 40 lira alan ark. gönlü rahatsa ne deyelım.Hayırlı satışlar