Harika bir program çok teşekkür ederim kendi adıma. Ancak seni şu sebebiyle kınıyorum; Neden program ismi "Commentator" ? Neden "eleştirmen, yorumcu" değil? Güzelim türkçemiz varken niye ingilizce kullanıyorsunuz anlamıyorum
Programın diğer versiyonlarında ingilizce dil destekli yayınlayacağım için böyle bir yol benimsediim ve
https://www.r10.net/programlar/731328...-araclari.html
adresinde yaptığım açıklamayı burada yapma gereği duymadım. Hatta bunun ilk halini 3-5 ay önce yayınladığımda adı yorumcu idi. yabancılar yorumcudan birşey anlamıyorlar. Ama biz commentator ne demek anlıyoruz.
Sebebi , İngilizcenin global dil olmasıdır.
Açıklama yeterli oldumu bilmiyorum.
Sizindediğiniz gibi güzelim
türkçemizi tabiki bende sizin kadar seviyor ve destekliyorum.
Türkçe'den güzel dil mi var.