Harika bir program çok teşekkür ederim kendi adıma. Ancak seni şu sebebiyle kınıyorum; Neden program ismi "Commentator" ? Neden "eleştirmen, yorumcu" değil? Güzelim türkçemiz varken niye ingilizce kullanıyorsunuz anlamıyorum