Konu
Kendi yapımım - Bloglara Otomatik Yorum - ( Commentator)
22-09-2010, 23:17:20
#3
Muratson_
Üyeliği durduruldu
Harika bir program çok teşekkür ederim kendi adıma. Ancak seni şu sebebiyle kınıyorum; Neden program ismi "
Commentator"
? Neden
"eleştirmen, yorumcu"
değil? Güzelim türkçemiz varken niye ingilizce kullanıyorsunuz anlamıyorum