Arkadaşlar önceden gelen kutumda 2 bine yakın mesaj alıyordu fakat şimdi 300 de doluyor.Telefonu fabrika ayarlarına döndürdüm.Sanırım bundan kaynaklanan birşey mesaj saklama hafıza kartına nasıl geçirebilirim? Bir türlü bulamadım :S