Konu
fu4t ve webloader kurbanı oldum off kız çok kızgın
22-09-2010, 22:13:48
#3
HazarHizmet
haXan1711 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Keşke Türkçe olsaydı yazdığınız metin bizde anlardık ne yazdığınızı....
Yazı denetimi hiç hata vermedi kusura bakma virgül yok sen bir ara koyarsan iyi olur.