haXan1711 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke Türkçe olsaydı yazdığınız metin bizde anlardık ne yazdığınızı....
Yazı denetimi hiç hata vermedi kusura bakma virgül yok sen bir ara koyarsan iyi olur.