Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bizim takım kadar vefasız bir takım görmedim ben... Beşiktaştada böyle bir olay olmuştu futbolcusundan yönetimine kadar herkes gitti çocuğun yanına. Çocuk kaç defa İnönü ye davet edildi. Galatasaray dan ne adamlar geçti ben bi tanesine adam gibi jübile yapıldığını görmedim.. Hatta bu yüzden de eski futbolcular, Adnan Polat a değilde Adnan Öztürk'e oy verdiler..