Konu
Vefasızsın galatasaray!
22-09-2010, 19:02:41
#2
BlancVier
Büyük ayıp yapılmış. Hadi topçuların programı yoğun a2'den gönder. Olmadı forma gönder. Ulan hastanede geçireceğin süre taş çatlasın 1 saati bulmaz yahu. Büyük ayıp, yazık olmuş.