bir erkeğin yaşadıkları ile kızın yaşadıklarını kıyas etmeniz aşırı yanlış bir olay ! Kızlardaki namus kavramı erkeğinden çok daha farklıdır bunu sende bende çok iyi biliyoruz ama gelip burda avrupalı gevurların ağzıyla işte erkek yaptıysa kızda yapar dersen ondan sonra tuvaletlerden bebek ölüsü toplayan toplum haline gelmemiz 3 yılı alır.
siz erkekler böyle düşündüğünüz sürece, kızlar ziyan olmaya devam edecek.
Böyle düşünenler benim gözümde ne biliyor musun ? Sorumsuz, bencil, sadece kendi, hayvani zevkini düşünen, merhametsiz yaratıklar.