Şimdi şurda uzun uzun sosyojik tespitler yapan arkadaşların dayandıkları şeyler belli. Sorarım hepsine kızlarda aradığınız özellikler sizde mevcut mu? Yani sizi hiçbir kız öpmedi mi? Yada cinsel herhangi bir temas olmadı mı? Kısaca karşı cinste aradığınız şey eğer bu kadar önemliyse eminim bu kurala sizde bu kurala göre yaşıyorsunuzdur. Bakirsinizdir.
bir erkeğin yaşadıkları ile kızın yaşadıklarını kıyas etmeniz aşırı yanlış bir olay ! Kızlardaki namus kavramı erkeğinden çok daha farklıdır bunu sende bende çok iyi biliyoruz ama gelip burda avrupalı gevurların ağzıyla işte erkek yaptıysa kızda yapar dersen ondan sonra tuvaletlerden bebek ölüsü toplayan toplum haline gelmemiz 3 yılı alır.