Gereksiz bir ayrılık yapmışsın. Sen ciddi düşünüyorum dediğin kişiyi tanıyamayıp buraya konu açıyorsan, buradaki kişilerden bilgi istiyorsan zaten ciddi düşünmen mantıksız.
Onu senin tanıyor olman gerekiyor, öpüşmüş mü, ileri gitmiş mi senin bilmen gerekli! Umarım ayrıldığına pişman olmazsın ama hata yapmışsın
Hata olarak düşünmüyorum kız dengesiz biraz 2 gün önce dediği ile 2 gün sonra dediği birbiriyle örtüşmüyor ( Maymun iştahlı) yoruldum artık hacı sok sopayı bana kızmı yok