Aslında adaptörün ne kadar ısınıp ısınmadığı notebookun donanımı ve o anda çektiği enerjiyle ilgili, fazla güç tüketmeyen işlemci ve ekran kartına sahip olan notebookların adaptörleri daha az enerji çektiği için daha az ısınıyor, daha fazla enerji çeken işlemci ve ekran kartlarına sahip notebookların haliyle adaptörlerinin güç kapasitesi daha fazla oluyor ve daha fazla ısınıyor. Benim notebookta i7 işlemci ve geforce gtx 280 ekran kartı var haliyle adaptörü 2 normal notebook adaptörü büyüklüğünde (120 watt) ve gerçekten el değmeyecek kadar ısınıyor ama 6 aydır sıkıntı olmadı.
hocam patlama ihtimali var mı ben ondan çekiniyorum ve zaten o işlemci o performansa göre yapmışlardır herhalde adamlar ?