Arkadaşlar vergi gibi birşey yoktur tekrar söylüyorum.
Siz adwors reklam verdiginizde sizin elinize fatura geçiyormu bana bunu söyleyin ?
Tabiki geçmiyor geçse bile Abd kaşesi altında geçiyor ve bunu tr de degerlendiremiyorsunuz.
Aynı şey adsense geliri içinde öyle:
Misal siz Esnafsınız.Bir bilgisayar aldınız.Bu bilgisayarın faturasını aldıgınız Şirketten alıyorsunuz.Ve bu bilgisayarı sattıgınızda sattıgınız kişiye fatura kesiyorsunuz.
E ne oluyor siz sadece kar payı üzerinden vergi veriyorsunuz eger pc yi 2000 tl ye satmış iseniz 2000 tl nin degil yaptıgınız kar miktarının vergisiniz verirsiniz.
Eee o zaman türkiyede faturalandırılmayan bir ürünün kdv sini ödemek gibi bir mantık olabilirmi ?
Esnaf olan ve maliye işlerini iyi bilen birisi ne demek istedigimiz daha iyi anlayacaktır.
Türkiye'ye ayda 1 trilyona yakın ödeme yapıyordur google.Maliye bunları gördügü halde tepemize neden binmiyor ? Çünkü google türkiye'ye fatura kesmiyorki gelsin bizim googleden kazandıgımız paranın vergisini istesin ? mantıga uymyana birşey.