Konu
Koş Koş İçeri Kaçıran Pişman Olur. Otoblog V1
22-09-2010, 01:02:58
#17
KarinGoo
yildirimr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Win 7 Ultimate x64 tr kullanıyorum bende sorunsuz çalıştı
Zaten bende win7 kullanıyorum sorun olsa belirtirdim. Hata alanlar yönetici olarak çalıştırsınlar dosyayı.