Google kazancının vergisini ABD'ye ödemiyor mu? Bizim yayınladığımız reklamdan kazanılan paradan vergi zaten ödeniyor sonuçta öyle değil mi?
Birde biz mi vermeliyiz 2 kere vergi mi verilir?
Eğer talep edeceklerse Google'dan talep etmeliler.